Методоб’єднання вчителів природничо-математичного циклу

До складу методичного об’єднання вчителів природничого циклу входять вчителі: географії, математики, природознавства, основ здоров’я, фізики і побутової хімії, фізичної культури. Усі вони мають ґрунтовну фахову підготовку, досконало володіють методикою викладання своїх предметів, велике значення приділяють експериментам, практичному застосуванню знань і вмінь, проводять змістовні й цікаві уроки, використовують передові технології, підвищують свою педагогічну майстерність, багато працюють над поповненням дидактичної бази.

Методичне об’єднання працює над такою науково-методично проблемою «Створення сприятливих умов для соціально адаптації та готовності до самостійного життя через диференціацію та індивідуалізацію навчання», що в свою чергу визначає відповідні напрямки роботи:

    • вивчення і використання в практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, нових освітніх технологій, перспективного педагогічного досвіду;

    • розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків педагогів;

      • діагностика труднощів у роботі вчителів, надання практичної допомоги педагогам у розв’язанні актуальних проблем навчання, виховання і корекції школярів;

        • організація систематичного вивчення навчальних програм, підручників, посібників, інструктивно-нормативних документів;

        • підготовка і проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально-виховного процесу, підвищення загальноосвітнього рівня учнів, їх вихованості та соціальної адаптації.

  • План засідань методичного об’єднання вчителів природничих дисциплін на 2014/2015 навчальний рік

 

з/п

Зміст заходу

Відповідальний

Серпень

Навчальний семінар

 1.

Підсумки проведеної роботи за минулий навчальний рік.

керівник м/о

2.

Планування роботи методичного об’єднання вчителів природничих дисциплін на наступний навчальний рік.

керівник м/о

3.

Опрацювання нормативних документів щодо оформлення класних журналів та оцінювання навчальних досягнень учнів.

члени м/о

Жовтень

Засідання круглого столу

1.

Використання методу проектів під час вивчення природничих дисциплін

керівник м/о

2.

З досвіду роботи щодо застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення природознавства

вчитель природознавства

3.

Організація позакласної роботи для учнів старших класів.

члени м/о

Січень

Психолого-педагогічний практикум

1.

Створення умов для розвитку й самореалізації дитини при вивченні математики в спеціальній школі

вчитель математики

2.

Особливості інтерактивного навчання на уроках основ здоровя.

учитель основ здоров’я

3.

Роль і місце вчителя у формуванні творчої особистості учня на уроках фізики і побутової хімії

учитель фізики та побутової хімії

Травень

Методична сесія

1.

Здоров’язберігаючі технології на уроках природничо-математичного циклу в 5-9 класах.

керівник м/о

2.

Методика проведення фізкультхвилинок та релаксаційних вправ на уроках.

вчитель фізкультури

3

Підведення підсумків роботи методичного об’єднання

керівник м/о

 

Робота з молодими педагогами проводиться у рамках діяльності «Школи молодого вчителя».

Comments are closed