Методична спільнота вихователів працює над проблемною темою: «Морально-духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого креативного простору». Вся робота спільноти спрямована на стимулювання творчого потенціалу та підвищення професійної майстерності кожного вихователя. У своїй роботі колектив керується Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», методичними рекомендаціями щодо організації та проведення методичної роботи з педагогами в системі післядипломної педагогічної освіти та за планом школи. Члени МС вихователів приймають активну участь в онлайн-конференціях, інтернет-марафонах, вебінарах, тренінгах, де розглядаються важливі питання реформування освіти, розбудови Нової укранської школи. Вихователі у тісній співпраці з вчителями працюють над всебічним розвитком дитини шляхом виявлення їх нахилів, формують вміння вчитися, самостійно здобувати знання, практично і творчо застосовувати їх. У колективі налагоджена атмосфера співробітництва, взаємодопомоги, підтримки (спільна розробка виховних заходів, свят, екскурсій, планування). Вихователі не тільки вимогливі до себе, але й один до одного, адекватно реагують на критику.
Члени методичної спільноти підвищують свою фахову майстерність, мають результативність у роботі з вихованцями, використовують нові сучасні форми виховної роботи, активно застосовують різноманітні форми підвищення мотивації учнів до навчання і виховання. Підвищення професійного рівня вирішується і через міжкурсові форми роботи, включення вихователів у процес самоосвіти. Тому усі педагоги завжди активні учасники методичної спільноти, інтернет-конференцій, вебінарів, де знайомляться з новинками в освіті, з новими підходами у вирішенні актуальних питань сьогодення щодо виховання та навчання. Ще одним напрямком підвищення фахового рівня педагогів школи є участь у семінарах, заходах обласного рівня. Під час таких заходів педагоги отримують позитивні емоції, корисну інформацію від спілкування з колегами, знайомляться з освітніми закладами та досвідом роботи колег. Участь вихователів у таких заходах дає можливість порівняти свою роботу, стимулює педагогів до професійного пошуку, самоосвіти, бажання змін, серйозного аналізу власних проблем.
Важливою умовою впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у освітньому процесі є рівень сформованості інформаційної культури педагога. Всі вихователі закладу володіють інформаційно-комунікаційними технологіями, виховні заходи проводять з використанням мультимедійної та комп’ютерної техніки.
Робота МС вихователів спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності, удосконалення методики проведення самопідготовки, виховної години. Все це спрямовує роботу на забезпечення потреб вихователя, надає їм необхідну допомогу. Робота засідань спільноти вихователів будується за окремими планами та у відповідності з методичною проблемою школи. Усі засідання МС чітко продумані та охоплюють різні аспекти розвитку освіти та проблеми сьогодення. Переважно використовуються такі форми роботи: взаємовідвідування виховних годин, самопідготовки, семінари, проведення тематичних тижнів, загальношкільні свята. Головним результатом роботи є усвідомлення всіма педагогами нероздільності навчального та виховного процесу в школі, необхідності впровадження особистісного підходу у роботі з учнями. Для проведення МС вихователів застосовуються такі форми проведення засідань: методичний діалог, відкритий марафон, відкрита трибуна, семінари-практикум «Пізнавай і твори», теоретична конференція, ділова гра «Ми крокуємо до майстерності», колективне виготовлення летбука для дітей, методичні посиденьки, консультації, лекції, теоретико-практичні заняття, круглий стіл, на яких вихователі діляться досвідом, практичними порадами, влаштовують майстер-класи. Надають консультації та свої поради щодо виховання і навчання дітей практичний психолог та соціальний педагог навчального закладу. Для проведення тренінгу педагоги використовують роздатковий матеріал, з яким цікаво та активно працювати всім членам спільноти, розглядають та обговорюють питання щодо цікавих тем виступу. Учасники засідання приймають активну участь в обговоренні важливих актуальних питань з виховної роботи, ставляться творчо та відповідально до своєї справи.