У процесі розвитку граматичної будови мовлення у розумово відсталих учнів, потрібно враховувати структуру мовленнєвого дефекту, несформованність граматичних понять, труднощі диференціації близьких по семантиці та оформленню граматичних форм.
Велике значення в роботі по формуванню граматичної будови мовлення в спеціальній школі має використання онтогенетичного принципу. Більшість граматичних форм, які в нормі діти засвоюють ще в дошкільному віці, у розумово відсталих дітей виявляється незасвоєними навіть в молодших класах. Послідовність роботи над граматичною будовою мовлення здійснюється як і в нормальному онтогенезі:від конкретного до абстрактного, від простих семантичних форм до більш складних, від продуктивних до непродуктивних, від простих по граматичному оформленню до більш складних по граматичному оформленню.
Дивитися повну версію документа Особливості логопедичної роботи по подоланню дисграфії у спеціальній школі