Психологічна робота з педагогами
05 січня 2016 року у Золотоніській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат Черкаської обласної ради було проведено психолого-педагогічний семінар з елементами тренінгу на тему «Індивідуальний підхід до учнів з вадами інтелекту як засіб та основна умова реалізації корекційної роботи» . Метою семінару було ознайомлення педагогічних працівників з умовами, змістом та прийомами застосування індивідуального підходу до учнів з вадами інтелекту як основної умови реалізації корекційної роботи для покращення навчально-виховного процесу; нагадування педагогічному колективу про важливість врахування клінічного діагнозу дитини в корекційній роботі. На семінарі було 25 присутніх вчителів і вихователів. Було 3 доповідачі з актуальними темами. Після доповідей було обговорення почутого. Всі присутні були активними в обговоренні.
Також було проведено тренінг на тему ««Вміння бути собою. Формування емоційної стабільності», що був націлений на зняття емоційного напруження та формування емоційної стабільності у педагогів. Тренінг тривав 1 годину. ВІн складався з 4 вправ, таких як «Педагогічна майстерність» (спрямований на вирішення конкретної педагогічної ситуації), «Пральна машина» ( рухова вправа на зняття емоційного напруження), «Слухаємо себе» (релаксація), «Сюрприз» ( для підняття настрою). Всі учасники проявляли активність і були зацікавлені у виконання запропонованих вправ.
Завершився семінар і тренінг підведенням підсумків психологом і подякою учасникам за участь.
Головним висловом тренінгу була відома цитата Авраама Лінкольна:
«Більшість людей є щасливими настільки, наскільки вони вирішили ними бути».
Дякую за увагу і будьте щасливими.