У нашому навчальному закладі особлива увага приділяється корекційним заняттям з логопедії. 70% учнів мають мовленнєві порушення: від повної відсутності мовленнєвих засобів спілкування до розгорнутого мовлення з грубими порушеннями лексико-граматичної фонетико-фонематичної сторони мовлення. На логопедичних заняттях фахівець з учнями проводить артикуляційну гімнастику для постановки звуків; вправи на формування загальнорухових функцій, на розвиток тактильно-кінестичних відчуттів та моторику артикуляційного апарату. Використовує такі вправи: “Впізнай по звуку”- для розвитку тонких слухових диференціровок; сендплей “Знайди по дотику”; пропедевтику дисграфій “Зашнуруй” букву; пальчикову розминку з м’ячиками-їжачками.
“ПАМ’ЯТІ ГОЛОДОМОРУ”
Голодомор 1932-1933 рр. став однією з найбільших трагедій в історії…