У нашому навчальному закладі особлива увага приділяється корекційним заняттям з логопедії. 70% учнів мають мовленнєві порушення: від повної відсутності мовленнєвих засобів спілкування до розгорнутого мовлення з грубими порушеннями лексико-граматичної фонетико-фонематичної сторони мовлення. На логопедичних заняттях фахівець з учнями проводить артикуляційну гімнастику для постановки звуків; вправи на формування загальнорухових функцій, на розвиток тактильно-кінестичних відчуттів та моторику артикуляційного апарату. Використовує такі вправи: “Впізнай по звуку”- для розвитку тонких слухових диференціровок; сендплей “Знайди по дотику”; пропедевтику дисграфій “Зашнуруй” букву; пальчикову розминку з м’ячиками-їжачками.
“1000 ДНІВ НЕЗЛАМНОСТІ !”
19 листопада ми згадаємо сумний день – 1000 днів від…