Відповідно до плану роботи школи на 2016-2017 навчальний рік та з метою поглиблення усвідомлення школярами своєї приналежності до природи і суспільства, забезпечення учнів ціннісними орієнтаціями щодо природи, природоохоронної діяльності, культурної спадщини України, регіону, сім’ї з 10.10.2016 по 14.10.2016 було проведено тиждень природознавства: «Ми всі господарі природи,тож збережемо її вроду». Тиждень розпочався з урочистої лінійки, на якій ознайомилися з планом заходів на тиждень. .
Класні керівники 1-9 провели виховні години «Будь природі другом», «Природа просить порятунку», « Охороняйте первоцвіти», « Вода – джерело життя».
Вчителем природознавства КотковоюВ.С. та учнями 8-9 класів була випущена стінна газета «Квітни -розквітай наша Україна».
Вчителем квітникарства Середою С.В. проведена клопітка робота по оформленню шкільних клумб. Вчитель разом з учнями із завзяттям змагалися на краще дизайнерське оформлення клумб. Творчість та винахідливість педагога сприяли покращенню ландшафтного дизайну території школи.
Учні 1-9 класів прийняли активну участь у конкурсі малюнків на тему: «Природа рідного краю»
Презентаційний матеріал про збереження природних ресурсів рідного краю,який підготувала вчитель природознавства Коткова В.С. сприяли розширенню знань учнів про поведінку в природі та вихованню бережливого ставлення до живої та неживої природи.
Вчитель природознавства Коткова В.С. організувала учнів до проведення конкурсу на кращий вірш на природничу тематику, які стимулювали інтерес учнів до проблем навколишнього середовища, сприяли обміну знань з природознавства.
Вихованці 1-9 класів проявили неабиякий інтерес до проведення виставки виробів із природного матеріалу. Процес виготовлення виробів сприяв вихованню естетичних смаків, художніх здібностей.
Вчителем природознавства Котковою В.С. було проведено відкритий урок у 5 класі на тему «Рідний край на території України». Основною метою проведення відкритого уроку було: узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Рідний край»; формування вміння узагальнювати; розвиток логічного мислення та вміння застосовувати здобуті знання, складати розповідь, робити висновки, висловлювати судження, доводити твердження; розвиток мислення, уваги, спостережливості: виховування любові до рідного краю. В цілому тиждень природознавства пройшов на належному методичному рівні.