Мистецтво – невидимий місток, що поєднує два протилежні світи: світ реальності та світ фантазії. І часто дітям виразити свої реальні почуття, емоції та бажання легше за допомогою творчості, ніж виразити все словесно. Тому останнім часом особливою популярністю користуються арттерапевтичні форми роботи з дітьми. Адже саме арттерапія є одним з найм`якших та одночасно найглибших методів роботи спеціалістів психологічної служби з дитиною. Також вона має значні переваги серед інших форм діагностичної, корекційної та психотерапевтичної роботи: арт-терапія є засобом переважно невербального спілкування і це робить її особливо цінною для тих, хто недостатньо добре володіє мовою, кому важко в словесному описі своїх переживань, думок, у їх формулюванні. Тому це ще й дуже актуально саме для дітей, що навчаються у нашій школі.
І саме тому при виборі тематики тижня психологічної служби ми зосередили свою увагу саме на нових та сучасних формах і засобах арттерапії та вирішили провести тиждень за допомогою арттерапевтичних методик.
І діти з великим ентузіазмом та завзятістю включилися в роботу. На папір «виливалися» такі різноманітні емоції, знання, думки, розповіді, причому у кожного вони мали свій колір, насиченість, об’єм… Сам процес роботи викликав у дітей лише позитивні емоції, допомагав боротися з власною апатією та, інколи, безініціативністю.
Зануритись у свій внутрішній світ допомагала атмосфера занять зі створення та розмальовування власної мандали, правопівкульного малювання, музикотерапії. А як захопливо створювати малюнки піпеткою (краплетерапія)! Учні молодших класів залюбки працювали на заняттях з казкотерапії, виготовляли колаж «Мої улюблені казки».
Під час занять створювалась атмосфера емоційної теплоти, доброзичливості, емпатійного спілкування.
Щиро сподіваємось, що оновлений формат тижня психологічної служби сподобався всім його учасникам!