Під час зимових канікул у нашому навчальному закладі 10 та 11 січня було проведено психолого-педагогічні тренінги з молодими спеціалістами та досвідченими педагогами.
Тема тренінгу із молодими спеціалістами «Впевненість у собі як показник компетентності педагога». Метою тренінгу було сформувати в молодого педагога впевненість у правильному виборі професії, вчити діяти та спілкуватися з особливими дітьми та колективом, стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень, активізувати творчий потенціал. Для проведення тренінгу з молодими педагогами були створені умови в яких вони максимально змогли наблизитися до педагогічної майстерності. Тренінг тривав 2 години та складався із 10 вправ, за допомогою яких молоді педагоги змогли програти ті проблеми і ситуації, які виникнуть перед ними під час роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Мета і завдання тренінгу були досягнуті. Тренінг сприяв психологічній адаптації молодих педагогів до умов роботи в школі, зокрема: корекція хибних очікувань і типових ілюзій щодо роботи, підвищення самооцінки та впевненості у собі та у своїх знаннях.
Для педагогічного колективу було проведено семінар-тренінг на тему: «Роль вчителя у формуванні позитивних якостей особистості дитини з вадами інтелекту». Метою тренінгу було надати інформацію про особливості життєдіяльності дітей з особливими потребами, з’ясувати рівень обізнаності педагогів про дану категорію дітей, визначити переваги і труднощі вчителів у роботі з дітьми з вадами інтелекту. Тренінг тривав 1 год.30 хв. Були присутніми 18 учасників. Девізом тренінгу було «Почни з себе!», адже розвиваючи у собі позитивні якості, ми розвиваємо позитивні риси у наших вихованців. Семінар-тренінг складався із 4 частин: організаційної, вступної, основної та заключної. З педагогами було проведено 6 вправ та рольова гра. Мета і завдання семінару-тренінгу були досягнуті. Одночасно з отриманням нової інформації на тренінгу обговорювалися складні життєві моменти, задавалися питання, які турбують педагогів у роботі, занурилися у власний внутрішній світ, тобто накопичувався власний досвід.
Всі учасники приймали активну участь у психолого-педагогічному тренінгу і поповнили свій багаж знать цікавою і корисною інформацією, яку зможуть використати у своїй подальшій педагогічній роботі.
Психолог школи Мізін Надія