У нашому навчальному закладі 26 жовтня 2016 року було проведено психолого -педагогічний семінар на тему: «Особливості взаємодії вчителя з розумово відсталими дітьми у навчально-виховному процесі». Метою семінару було ознайомитися із особливостями взаємодії вчителів із розумово відсталими дітьми у навчальному процесі, також виявити роль педагога-організатора в організації та проведенні змістовного дозвілля дітей з вадами інтелекту.
Семінар-тренінг проводився в неформальній обстановці. Для учасників було організовано чаювання за круглим столом для зняття психологічної напруги.
На семінарі розглядалися такі питання:
- Особливості взаємодії вчителя початкової школи з розумово відсталими дітьми у навчально-виховному процесі.
- Особливості взаємодії вчителя-предметника з розумово відсталими дітьми у навчальному процесі.
- Діяльність педагога-організатора щодо організації змістовного дозвілля розумово відсталих дітей.
Семінар проводився з елементами тренінгу на тему «Формування навичок ефективної взаємодії в колективі». Завданням тренінгу було розвинути соціально – комунікативні навички, почуття власної значимості педагоічних працівників, ознайомити та засвоїти способи ефективної взаємодії в колективі. Було присутньо 20 учасників. Тренінг тривав 40 хв. та складався із 4-ох вправ, а саме:
- Вправа на знайомство « Хто я?»
- Тест на уважність – Трихвилинний тест.
- Вправа на мислення, використання власного досвіду «Потяг».
- Вправа на пізнання та розвиток комунікативних навичок «Пізнай ближнього».
Завершився тренінг рефлексією «Що я дізнався корисного для себе?». Всі учасники поділилися враженням і залишилися задоволеними.