ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СЕМІНАР

У нашому навчальному закладі 26 жовтня 2016 року було проведено психолого -педагогічний семінар  на  тему: «Особливості взаємодії вчителя з розумово відсталими дітьми у навчально-виховному процесі». Метою семінару було ознайомитися із особливостями взаємодії вчителів із розумово відсталими дітьми  у  навчальному процесі, також виявити роль педагога-організатора в організації та проведенні змістовного дозвілля дітей з вадами інтелекту.

Семінар-тренінг проводився в неформальній обстановці. Для учасників було організовано чаювання за круглим столом для зняття психологічної напруги.

На семінарі розглядалися такі питання:

  • Особливості взаємодії вчителя початкової школи з розумово відсталими дітьми у навчально-виховному процесі.
  • Особливості взаємодії вчителя-предметника з розумово відсталими дітьми  у  навчальному процесі.
  • Діяльність педагога-організатора щодо організації змістовного дозвілля розумово відсталих дітей.

Семінар проводився з елементами тренінгу на тему «Формування навичок  ефективної взаємодії в колективі». Завданням тренінгу було розвинути соціально – комунікативні  навички,  почуття  власної значимості педагоічних працівників,  ознайомити та засвоїти способи  ефективної  взаємодії  в  колективі. Було присутньо 20 учасників. Тренінг тривав 40 хв. та складався із 4-ох вправ, а саме:

  • Вправа на знайомство « Хто я?»
  • Тест на уважність – Трихвилинний тест.
  • Вправа на мислення, використання власного досвіду «Потяг».
  • Вправа на пізнання та розвиток комунікативних навичок «Пізнай ближнього».

Завершився тренінг рефлексією «Що я дізнався корисного для себе?». Всі учасники поділилися враженням і залишилися задоволеними.

 

img_6156 img_6163 img_6175 img_6177 img_6181 img_6193 img_6202

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *