Початок повномасштабної війни в Україні кардинально змінив життя кожного українця. І зараз ми вимушені щоденно відчувати страх, тривогу, невпевненість та невизначеність. Такі щоденні навантаження виснажують внутрішні ресурси людини, руйнують нашу психіку. І для нас, а особливо для наших дітей, це стало причиною сильного стресу, тривале перебування в якому може призвести до тяжких наслідків.
Емоційний стан та стресостійкість вчителя безпосередньо впливають на емоційний стан учнів та атмосферу в класі. Саме тому освітянам вкрай важливо піклуватися про себе в часи високої невизначеності та стресогенності, віднаходити власні ресурси стійкості та життєвої енергії. Саме це і стало темою чергового заняття психолого-педагогічного семінару. Під час його проведення педагоги розглянули питання:
• чому вчителю важливо піклуватися про свій емоційний стан;
• як піклуватися про себе та налаштуватися на роботу в умовах невизначеності;
• чому проблеми булінгу, суїцидальної поведінки та насильства актуалізуються в період війни і як варто діяти вчителю;
• як підтримати дітей та які техніки може застосовувати вчитель, аби допомогти собі та своїм учням впоратися зі стресом.