«Розвиток умінь безконфліктного спілкування»

   Сучасна школа – це не тільки навчання, а й постійний процес спілкування дитини з однокласниками, учнями інших класів, педагогами. На жаль, часто спілкування в школі, та й поза школою, включає в себе виникнення конфліктних ситуацій. А шкільні конфлікти можуть стосуватись як учнів, так і самих педагогів. При цьому слово «конфлікт» асоціюється у нас з агресією, ворожістю тощо. Але насправді, конфлікт є також і ресурсом, який допомагає людям розвиватися (конкретній особистості чи колективу в цілому), переоцінювати та переосмислювати ситуації. З’ясувати, чи так це, допомогти глибше розібратися та зрозуміти явище конфлікту було покликане заняття психолого-педагогічного семінару, яке відбулося 1 листопада в нашому освітньому закладі. Заняття проходило у формі тренінгу з елементами кола та мало тему: «Розвиток умінь безконфліктного спілкування». Учасники семінару мали змогу ознайомитися із тренінговими вправами, які допомагають усвідомити емоційне поле сприйняття конфлікту, виховують толерантне ставлення до інших, розвивають емпатію, уміння слухати і чути. Педагоги визначали основні стратегії виходу з конфлікту, на практичних ситуаціях шукали конструктивні шляхи вирішення конфліктної ситуації, в кінці заняття склали основні правила попередження конфліктів. Всі вправи були підібрані з урахуванням можливості їх використання в дитячому колективі. Кожному учаснику заняття було цікаво дізнатися, чи конфліктна він людина та які стратегії вирішення конфлікту він використовує у повсякденному житті.

Допомогли це з’ясувати тестові методики. Педагоги активно ділилися один з одним новими знаннями про проблему та про себе (про що дізнались з результатів тестування). Атмосфера семінарського заняття була активною, креативною та дуже дружелюбною.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  • Не знайдено схожих записів...