21 січня світ відзначав одне з найнезвичніших та найтепліших свят – День обіймів. І наша школа в цей день перетворилася на простір вільних обіймів. Було багато обіймів, посмішок та позитивних емоцій! Саме цей день був обраний для початку проведення тижня психології, метою якого було розширення кола знань учнів про науку психологію. Адже психологія – надзвичайна наука про людську душу. Вона допомагає людині пізнавати себе, вирішувати проблеми, навчатися керувати своєю поведінкою, долати труднощі й радіти кожній хвилині життя. Понеділок мав назву «День позитиву і доброти». А як ще міг називатися день таких теплих та палких обіймів? На годині спілкування «Життя – це мрія» учні старших класів розмірковували та фантазували про своє майбутнє життя, найважливіші речі, що, на їхній погляд, існують у житті, на які варто витрачати свій час, сили, інші ресурси. Як підсумок своїх міркувань діти створили «Килим майбутнього». Учні 5-6 класів відвідали тренінгове заняття «Давайте жити дружно», на якому дискутували про такі важливі поняття як «дружба», «взаємодопомога», «відвертість», «довіра». Педагоги школи мали змогу зустрітись на відеоперегляді «Оптимізм». В імпровізованих «галереї обіймів» та галереї «Думки «великих» на щодень» педагоги та учні школи роздивлялись цікаві та кумедні картинки, розбирали та обговорювали цікаві висловлювання знаменитих людей.
Вівторок називався «Днем нових знань». Загальношкільна гра «Слідопит» вчила учнів розвивати стосунки між членами групи, комунікативні здібності учнів, навички інтерв’ювання, навички самоорганізації на спільну діяльність. Випуск стінгазети «Цікава психологія» в простій формі розповів дітям про цікаву науку психологію, в ньому було запропоновано найпростіші завдання на перевірку та розвиток деяких пізнавальних процесів. Учні школи знайомились з психологією під час корекційно-розвивальних занять «Ігрова година цікавої психології для молодших школярів» та «Наука про звичайнісінькі дива» для учнів середньої та старшої школи. Для педагогів школи в бібліотеці була представлена виставка «Психологія на допомогу педагогу».
Середа головною темою мала поняття «толерантність». Формування таких рис, як визнання іншої людини, прийняття, розуміння – одне з надзвичайно важливих завдань виховання в школі. Тому в цей день діти на практиці пізнавали, що таке повага і терпимість до інших, здобували навички життя у співтоваристві, мріяли про суспільство взаємної згоди, де всі живуть у радості і гармонії.
Четвер був одним з найсерйозніших днів тижня – день здорового способу життя. Метою заходів цього дня було формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів. Діти з цікавістю відреагували на тему та були активні, ініціативні на протязі всього дня. Маю надію, що вони винесуть із теми дня серйозний урок, тому що навчити дитину любити та цінувати своє життя і здоров’я, мабуть, не менш важливо, ніж дати їй певний багаж академічних знань.
Темою останнього дня тижня психології було спілкування. Адже спілкування надзвичайно важлива функція в житті людини. А тому необхідно навчити наших дітей спілкуватися і спілкуватися позитивно, аби вони надалі могли краще розуміти себе та інших. Ми гралися, навчалися, одним словом, спілкувалися. В цей день було проведене загальношкільне арт-опитування «Веселка настрою». Радісно від того, що веселка настрою нашої школи вийшла такою «радісною, активною, спокійною, мрійливою», адже саме такі кольори обирали учні та педагоги школи, асоціюючи їх зі своїм настроєм. На ній не було «сумних» чи «ворожих» кольорів!!!
Ще одним приємним моментом тижня стала підсумкова лінійка, де було проведено нагородження переможців квестів і проектів та вручення заохочувальних призів!
Під час проведення тижня психології діти контактували між собою, з учнями інших класів, педагогами, що допомогло розширити їхній соціальний досвід, розвинути навички спілкування, підвищити рівень довіри між всіма учасниками освітнього процесу, дати відчуття товариськості, взаємодопомоги, підтримки ближнього, доброзичливості.